Skip to content

Regulamin

Prosimy o zapoznanie się z kilkoma zasadami panującymi w naszym obiekcie, pozwoli to bowiem obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się na zapewnieniu naszym Gościom komfortowego i miłego wypoczynku.

Dom na końcu lasu prowadzi działalność w zakresie usług noclegowych oraz turystycznych.

Klienci korzystający z naszych usług zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb pracowników obiektu.

Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez klientów naszego obiektu zawartych w regulaminie zasad oraz zarządzeń.

Zawarciem umowy najmu jest wpłata zadatku na poczet pobytu w wysokości 500 pln.

Zadatek zwracany jest w całości w przypadku, gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy obiektu.

Zadatek przepada w całości w przypadku odwołania przez klienta rezerwacji pobytowej, jednocześnie informujemy, że w przypadku skrócenia pobytu lub zmniejszenia liczby osób nie dokonujemy zwrotów.

Pozostała należność za pobyt jest pobierana gotówką przy wydawaniu kluczy do domku. 

W obiekcie obowiązuje doba hotelowa od godz.16.00 w dniu przyjazdu do godz.10.00 w dniu wyjazdu.

Informujemy, że nie odpowiadamy za pozostawione w obiekcie mienie klienta.

Gość ponosi pełną odpowiedzialności materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych w obiekcie powstałe z jego winy. 

Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu obiektu (po wcześniejszej konsultacji z zainteresowanymi) obciążymy kosztami naprawy najemcę.

Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa w obiekcie nie wolno używać grzałek, grzejników, urządzeń gazowych, przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących stałego wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy.

W każdym pokoju poza pościelą na zarezerwowaną liczbę gości mają Państwo po jednym dużym i małym ręczniku dla każdej osoby.

W obiekcie zabronione jest:

  • zapraszanie i przyjmowanie gości (osób nie będących klientami obiektu) bez zgody właściciela.
  • zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite,
  • Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:
  • będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,
  • które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.

Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia obiektu bez zwrotu kosztów.

Opuszczając obiekt należy zostawić po sobie porządek.

Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te zostaną przechowane przez miesiąc, a następnie zniszczone.

W przypadku zastrzeżeń, i reklamacji co do jakości usług, Gość proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu meldunku, reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. Jednocześnie  informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas niezależnych np. przerwy w dostawie prądu czy wody.

Zameldowanie w naszych obiektach jest od godziny 16.00 natomiast wymeldowanie do godziny 10.00

W obiekcie można skorzystać z sauny i bali, klient musi sobie ją sam rozpalić. Korzystanie z obiektów na własną odpowiedzialność. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za potencjalne szkody zdrowotne.

Zakaz organizowania wieczoru panieńskiego, ani kawalerskiego. Organizacja jedynie za zgodą i po wpłacie kaucji. Kwotę kaucji ustala wynajmujący. Zatajenie informacji o odbyciu się w obiekcie wieczoru kawalerskiego, bądź panieńskiego skutkuje zakończeniem pobytu w trybie natychmiastowym bez zwrotu zapłaty.